سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبر داد؛

اختصاص بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار به کانون‌های مساجد محلات کم برخوردار هرمزگان 

«خواجه یی» از اختصاص ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعتبار به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلات کم برخوردار استان هرمزگان خبر داد.  
کد خبر: ۶۹۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷ - 12October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «اسلام خواجه یی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اظهار داشت: ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برای تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلات کم برخوردار هرمزگان اختصاص یافت.

وی افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات برنامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی ساکنین محلات کم برخوردار تامین شده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال از این اعتبار از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واریز شده است که ستاد هماهنگی کانون‌ها پس از دریافت آن، در سرفصل‌های اعلام شده هزینه خواهد کرد.

خواجه یی گفت: تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در زمینه‌های تئاتر شهری، سرود، نقاشی، تولید نمایش‌ها با هویت محلی و تربیت نوجوانان بومی با شعار «هنر برای همه» از سرفص‌هایی است که مشمول این اعتبار شده است.  

این مسئول متذکر شد: ۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد ۲۰ محله آسیب پذیر استان هرمزگان از این اعتبارات اختصاص یافته، بهره‌مند خواهند شد.

یک هزار و ۶۳ کانون فرهنگی هنری مساجد با عضویت بیش از ۱۴۰ هزار نفر از نوجوانان و جوانان در مناطق مختلف شهری و روستا‌هایی استان هرمزگان وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار